Mikki pelastaa joulun
Kun Mikin ja Pluton leikki sotkee vahingossa Joulupukin reen laskeutumisen niin, että lahjasäkki uppoaa järveen, Pukki vie Mikin ja ystävät pajalleen auttamaan joulun pelastamisessa.