Prep & Landing: Naughty vs. Nice
Lahjojen jaon aika lähestyy, ja Waynella ja Lannylla on kiire hankkia takaisin salaista pohjoisnavan teknologiaa, joka on päätynyt tuhman tietokonehakkerilapsen käsiin. Wayne on valmis tekemään mitä tahansa pelastaakseen joulun, joten hän pyytää apua Noelilta, joka on tuhmien lasten asiantuntijan ja Hiiliämpäriprikaatin innokas jäsen. Wayne ja Noel ovat sattumoisin myös veljeksiä, jotka eivät ole puheväleissä.