Boogaloo and Graham
Jamesy ja Malachy tulevat ikionnelliseksi, kun heidän isänsä heltyy antamaan heille kaksi kananpoikaa hoidettavaksi. Poikien elämä kuitenkin muuttuu pian tässä lyhytelokuvassa, joka sijoittuu Pohjois-Irlannin konfliktin pahimpiin aikoihin.