Art Trails of the Riviera
Tutustu Ranskan Rivieraan aurinkoa ja merta syvällisemmin. Uppoudu rikkaaseen taideperintöön alueella, jossa ovat asuneet muun muassa Cézannen, Renoirin ja Picasson kaltaiset legendat. Seuraa Katen matkaa Aixista Nizzaan näiden mestarien jalanjäljissä ja ihaile maisemia, jotka inspiroivat heidän ajattomia teoksiaan. Koe taiteen ja historian yhtymäkohta Etelä-Ranskan sykkivässä sydämessä.