Apocalypse: Hitlerin isku länteen
Toukokuun 10. päivänä vuonna 1940 Hitler aloittaa iskunsa länttä vastaan. Natsien tankit ja lentokoneet aiheuttavat hävitystä Belgian, Alankomaiden ja Pohjois-Ranskan maaseuduilla ja kaupungeissa.