Natsien jättimäiset rakennusurakat
Sarja tutkii Hitlerin uskomattomimpien insinööriprojektien kätkettyjä jäänteitä, kertoo nämä rakennusprojektit suunnitelleiden pahojen nerojen tarinat ja paljastaa, miten ne käynnistivät sodankäynnin ikiajoiksi muuttaneen teknologisen vallankumouksen.
Saipanin taistelu on Japanin joukkoja vahvistavan megarakennelman lopullinen koe.
Dominoidakseen Tyyntämerta Japanin pitää olla taivaan valtias, ja tarvitaan merellinen kiitorata.
Hitler tekee toisen maailmansodan suurimman päätöksen - hyökätäkö Britanniaan vai ei.