10 Anos Con Bebe
Bebe lähtee akustiselle kiertueelle ympäri Latinalaista Amerikkaa ja Espanjaa juhlistaakseen ensimmäisen albuminsa 'Pafuera Telarañasin' 10-vuotispäivää. Hän palaa perusasioiden äärelle aikaan, jolloin hän alkoi soittaa baareissa ympäri Madridia. Dokumenttielokuva on intiimi kuvaus ainutlaatuisesta persoonasta, jonka kappaleet ovat koskettaneet miljoonia ihmisiä ympäri maailmaa.