Formentera
Idyllinen Formenteran saari vaikuttaa täydelliseltä lomaparatiisilta Ninalle ja Benille. Heidän auringonpaahteinen lomansa saa kuitenkin synkän ja salaperäisen käänteen, kun nuori nainen katoaa yllättäen jäljettömiin. Katoaminen särkee rauhallisen lomatunnelman ja sysää heidät epävarmuuden ja epäilysten maailmaan Välimeren auringon alla.