Jeder Schweigt Von Etwas Anderem
Jokaisella perheellä on salaisuutensa ja synkkä menneisyytensä, johon kukaan ei halua kajota. Joidenkin salaisuudet on haudattu maahan, jota ei enää edes ole olemassa. Kolme entisen Itä-Saksan noin 250 000 poliittisen vangin joukkoon kuuluneista perheistä pohtii, kuinka paljon menneisyyden tulisi olla osana nykyhetkeä.