Guilty Pleasures
Guilty Pleasures on 24Kitchen-kanavan kokkishow. Jokaisessa jaksossa kuuluisat hollantilaiset kertovat salaisista ruokailutottumuksistaan ja jakavat parhaat salaiset paheensa. 24Kitchenin kokki Perry de Man tekee näistä paheista omaperäisen versionsa.
Guilty Pleasures on 24Kitchen-kanavan kokkishow. Jokaisessa jaksossa kuuluisat hollantilaiset kertovat salaisista ruokailutottumuksistaan ja jakavat parhaat salaiset paheensa. 24Kitchenin kokki Perry de Man tekee näistä paheista omaperäisen versionsa ja yhdessä he valmistavat vieraan salaisen paheen gourmet-versiona. Onko herkku julkkisvieraan mieleen?
Perryn luona vierailee Glen Faria. He tekevät mahtavan juustokohokkaan maapähkinäkastikkeella.
Perryn luona vierailee Shirma Rouse. He tekevät maukkaista kananugetteja szechuankastikkeella.
Perryn luona vierailee Eddy Zoëy. Yhdessä he tekevät gnocchia nuudeleista ja mausteista.
Perryn luona vierailee Barry Paf. Yhdessä he tekevät hienoa juustomakaronia keisarihummereilla.
Perryn luona vierailee Bella Hay. He tekevät baskilaista juustokakkua miso-karamellikastikkeella.
Perryn luona vierailee Don Karaty Perry. He tekevät maapähkinävoijäätelöä popcornikorkantilla.
Perryn luona vierailee Fresia Cousiño Arias. He tekevät churrascoa maniokkilastujen kanssa.
Perryn luona vierailee Ruben van der Meer. Yhdessä he tekevät babi panganggia atjarilla.
Perryn luona vierailee Twan van Steenhoven.He tekevät herkullista poutinea rapealla pekonnilla.