Karsu's Turkije
Karsu esittelee meille Turkin hauskimpia, herkullisimpia ja omaperäisimpiä ruokailupaikkoja. Kyseessä voi olla pieni hökkeli Bosporinsalmella, Istanbulin markkinat tai kyläfestivaalit Karsun perheen seurassa hänen kotiseudullaan. Joten jos mielesi tekee jotain erilaista hotellisi tavanomaisen noutopöydän sijaan, tämä ohjelma sopii sinulle. Siitä pitäville näytämme, kuinka kaikkia herkkuja valmistetaan, ja tietenkin jaamme myös niiden yksinkertaiset reseptit.
Karsu vie meidät Istanbuliin, turkkilaiseen suurkaupunkiin, jonka väkiluku on noin 16 miljoonaa.
Karsu esittelee Istanbulin idyllisen aasialaisen osan katuja, baareja ja värikästä arkkitehtuuria.
Karsu jää vielä joksikin aikaa Alaçatıin ja esittelee meille kylän idyllistä ja värikästä keskustaa.
Karsu matkustaa kätkettyyn helmeen, Gaziantepin kaupunkiin, joka ei houkuttele monia turisteja.