Kauhun yö
Lukion viimeisen vuoden opiskelija Charley Brewsterin (Anton Yelchin) elämä on viimein mallillaan – kunnes hurmaava Jerry Dandridge (Colin Farrell) muuttaa naapuriin. Tämä elokuva saa katsojan hampaisiinsa heti ensipuremalla.