Night Wolf
Sarah Tyler palaa vaikeuksien vaivaamaan lapsuudenkotiinsa syrjäiselle maaseudulle pitkään vältetyn vierailun merkeissä. Kun myrsky sulkee heidät taloon, Sarah, hänen perheensä ja ystävänsä jäävät täysin eristyksiin. Yön pimetessä ulkoa sateesta hiipii jotain pahaenteistä – olento, joka kantaa mukanaan synkkää ja musertavaa salaisuutta, joka uhkaa repiä koko perheen hajalle yhdessä hetkessä.