Komedia, Perhe
Tässä koskettavassa komediassa erikoinen isä pukeutuu brittiläiseksi lastenhoitajaksi huolehtiakseen kolmesta lapsestaan näiden äidin kotona.
Kun työtön näyttelijä Daniel Hillard menettää kolmen lapsensa huoltajuuden ex-vaimolleen, hän huomaa, ettei lasten näkeminen kerran viikossa riitä. Niinpä kekseliäs näyttelijä pukeutuu rva Doubtfireksi, vanhemmaksi brittiläiseksi lastenhoitajaksi pisteliäillä huomautuksilla ja hellällä hoivavietillä, ollakseen lastensa lähellä tässä nokkelassa ja sydäntä lämmittävässä komediassa.