College Road Trip
Kun ylisuorittava lukio-opiskelija päättää matkustaa ympäri maata valitakseen täydellisen yliopiston, hänen ylisuojeleva poliisi-isänsä lähtee mukaan pitämään tyttärensä kaidalla tiellä.
Kunnianhimoinen ja itsevarma Melanie Porter odottaa innoissaan ensimmäistä suurta askeltaan kohti itsenäistymistä: tyttöjen ajelumatkaa katsomaan eri yliopistoja. Tämä siirtymäriitti lähtee kuitenkin väärään suuntaan, kun ylisuojeleva isä vaatii päästä mukaan tyttärensä saattajaksi. Niin Melanien unelmamatka muuttuu nopeasti painajaiseksi, jossa on villejä ja hulluja mutkia. Kiinnitä turvavyö, sillä luvassa on lakkaamatonta naurua ja hullu seikkailu, joka antaa ratkiriemukasta kyytiä.