Het Echte Leven
In Real Life on tarina nuoresta ohjaajasta Martinista, jonka elokuvan pääroolissa on hänen tyttöystävänsä. Elokuvassa tyttöystävän on aloitettava suhde toisen miehen kanssa rakkauden testinä. Tilanne mutkistuu, kun Martin erottaa miespääosan näyttelijän ja korvaa tämän Dirkillä, jolla ei ole näyttelemiskokemusta. Dirk osaa näytellä vain itseään, ja tosielämä sotkee pian käsikirjoituksen.