Tuintje in Mijn Hart
Kun äiti kokoaa perheensä Surinamiin joulunviettoon, kahden veljen - toisen Hollannissa asuvan, toisen vielä Surinamissa asuvan - on vaikea tulla toimeen keskenään huhun levitessä, että heidän isänsä mailta löytyi kultaa.