Beverly Hillsin hienostohauva 3: Viva la Fiesta!
Kun Sam ja Rachel muuttavat Papin, Chloen ja pennut asumaan hienoon hotelliin, pienellä Rosalla on vaikeuksia sopeutua. Niinpä Papi suunnittelee quinceañera-juhlat laumansa pienimmälle jäsenelle. Papi ja tämän kaverit syöksyvät toimintaan, kun kilpailija uhkaa niiden uutta hotellikotia.
Papi on palannut ja valmis juhlimaan. Sinut on kutsuttu mukaan tähän suureen ystävyyden ja perheen juhlaan! Liity mukaan Papin ja hänen kaksi- ja nelijalkaisen perheensä mukaan, kun he muuttavat Beverly Hillsissä hienoon hotelliin, jossa on ylellinen koirakylpylä. Hauvojen paratiisissa on kuitenkin ongelmia, kun Rosa, lauman pienin jäsen, tuntee olevansa vähemmän erityinen kuin koskaan. Nyt Papin täytyy auttaa Rosaa löytämään ja juhlistamaan sisäistä voimaansa, joka osoittautuu suuremmaksi kuin tämä osasi koskaan unelmoida. Täynnä naurua, rakkautta ja jännitystä oleva elokuva on häntää heiluttavaa hauskuutta koko perheelle.