Beverly Hillsin hienostohauva
Beverly Hillsin hienostohauva Chloe nauttii ylellisestä elämäntyylistään ja hädin tuskin edes huomaa Papia, kovannäköistä chihuahuaa, joka on tassujaan myöten rakastunut hemmoteltuun piskiin. Kun Chloe sitten katoaa Meksikossa, Papi suuntaa etelään pelastamaan tosirakkautensa.
Valmistaudu hilpeään ja hauskaan seikkailuun, jota tähdittää Chloe, timantteihin puettu ja äärimmäisen hemmoteltu Beverly Hillsin hienostohauva, joka katoaa lomalla Meksikossa. Papi, Chloeen hulluna oleva lystikäs chihuahua, syöksyy toimintaan ja suuntaa rajan eteläpuolelle pelastamaan tätä. Chloe puolestaan saa apua Delgadolta, uudelta ystävältä ja omatoimiselta suojelijalta. Nauti tästä sydäntälämmittävästä ja hurjan hauskasta tarinasta, joka todistaa yhä uudelleen, että hienoja juttuja tulee pienissä paketeissa.