Timmy Time: Timmy's Christmas Surprise
Jouluaattona tarhassa Timppa ja hänen ystävänsä ovat hyvin innoissaan. Kaikilla on niin kiire, ettei kukaan huomaa ulkona riehuvaa lumimyrskyä, kunnes on kotiinlähdön aika. Osbourne näkee tarhan bussin hautautuneen lumikinokseen. He ovat jumissa lumen keskellä!