Himoshoppaajan salaiset unelmat
Hohdokkaassa New Yorkissa asuva Becky tahtoo epätoivoisesti työpaikan toimittajana huippumuotiin keskittyvästä lehdestä. Hän saa korkokenkänsä oven väliin kirjoittamalla henkilökohtaista talouskolumnia lehden sisarjulkaisuun. Beckyn yllätykseksi kolumnista tulee menestys, ja hän rakastuu päätä pahkaa komeaan pomoonsa.
Valmistaudu rakastumaan ihanaan Becky Bloomwoodiin (Isla Fisher) tässä hilpeässä romanttisessa komediassa. Hohdokkaassa New Yorkissa asuva Becky tahtoo epätoivoisesti työpaikan toimittajana huippumuotiin keskittyvästä lehdestä. Beckyn yllätykseksi hänen kolumnistaan "Tyttö vihreässä huivissa" tulee menestys, ja hän rakastuu päätä pahkaa ylityöllistettyyn mutta komeaan pomoonsa (Hugh Dancy). Beckyllä on kuitenkin salaisuus, joka johtaa hassuun meuhkaamiseen, joka voi paljastaa kaiken. Menestysromaanista ja täydellisistä komedianäyttelijöistä alkaen tämä on takuuvarma romanttinen komedia, johon rakastuu yhä uudelleen ja uudelleen.