The Good Traitor
Huhtikuun 9. päivänä vuonna 1940 natsi-Saksa hyökkää Tanskaan vaatien välitöntä ja ehdotonta antautumista. Samaan aikaan Atlantin toisella puolella istuu Tanskan Amerikan suurlähettiläs, huimapäinen maailmanmies Henrik Kauffmann, joka on valmis panemaan kaiken yhden yrityksen varaan.
Huhtikuun 9. päivänä vuonna 1940 natsi-Saksa hyökkää Tanskaan vaatien välitöntä ja ehdotonta antautumista. Hallitus antautuu muutaman tunnin sisällä ja alkaa sen jälkeen tehdä yhteistyötä natsien kanssa. Samaan aikaan Atlantin toisella puolella istuu Tanskan Amerikan suurlähettiläs, huimapäinen maailmanmies Henrik Kauffmann, joka on valmis panemaan kaiken yhden yrityksen varaan. Hän kieltäytyy suostumasta Saksan vaatimuksiin ja sen sijaan käynnistää kapinallisen suunnitelmansa päihittääkseen Hitlerin ja antaakseen Tanskan kansalle takaisin vapautensa.