Teen Beach Movie
Elämä on mukavaa surffausta harrastaville Bradylle ja McKenzielle, kunnes eeppinen aalto kuljettaa heidät retroon rantabilemusikaali Wet Side Storyyn. Nämä kaksi aallolla matkaajaa muuttavat käsikirjoitusta ja saavat pääosanesittäjät rakastumaan heihin toistensa sijaan. Jos he saavat juonen taas oikeille raiteille, kotimatkasta tulee helppo. Muuten he saattavat jäädä retrotodellisuuteen pysyvästi.
Jukra! Nouse täydelliselle aallolle auringossa ja nauti pisaroista jännitystä, yllätyksiä ja orastavaa romanssia. Elämä on mukavaa surffausta harrastaville Bradylle (Ross Lynch) ja McKenzielle (Maia Mitchell), kunnes vallaton aalto kuljettaa heidät taianomaisesti sisään klassiseen 60-luvun bileleffaan Wet Side Story, jossa uhkaa puhjeta täysimittainen kilpailu motoristien ja surffareiden välillä. Siellä, keskellä surffaamista, laulua ja tanssia, Brady ja Mack muuttavat vahingossa juonta ja leffan ihanat sankari ja sankaritar rakastuvat heihin toistensa sijaan. Onnistuvatko sankarimme saamaan juonen takaisin oikeille raiteille, vai jäävätkö he sinne ikuisesti jumiin? Hauskaa komediaa ja energisiä musiikkiesityksiä täynnä oleva elokuva saa aikaan ikuisen kesän vuoden ympäri.