The Devil's Climb
Huippukiipeilijät Alex Honnold ja Tommy Caldwell kiipeävät Devil’s Thumbille, legendaariselle 2 700 metriä korkealle vuorenhuipulle, joka sijaitsee keskellä Alaskan erämaata.
Alex Honnold ja Tommy Caldwell ovat kaksi kaikkien aikojen parasta kalliokiipeilijää — ja parhaat ystävykset. He lähtevät yhdessä eeppiseen seikkailuun, jossa he pyöräilevät 4 000 kilometriä matkalla huimapäiseen kiipeämiseen Devil’s Thumbille, legendaariselle 2 700 metriä korkealle alaskalaiselle vuorenhuipulle, jota ympäröi aarniometsä. Tommy on toipumassa uraansa uhkaavasta vammasta, mikä tekee retken onnistumisesta epävarmaa.