Moving
Tässä yliluonnollisessa toimintasarjassa supervoimia omaavat piilossa elävät lapset ja heidän vanhempansa, jotka kamppailevat menneisyyden tuskallisten salaisuuksien kanssa, kohtaavat yhdessä valtavia vaaroja.
Mihyun salaa Bongseokin supervoimat, mutta sosiaalisen median tapahtumat huolestuttavat häntä.
Bongseokin salaisuus paljastuu, ja Huisoo saattaa hänet kotiin. Frank etsii kolmatta kohdettaan.
Frank muistelee menneitä tappaessaan kohteita. Tämän vierailun jälkeen Mihyun tukahduttaa poikansa.
Doosik ja Mihyun lähentyvät toisiaan, ja Doosik ehdottaa, että he huijaisivat Min Yongjunia.
Juwon, joka johtaa jengiään hirviömäisillä kyvyillään, joutuu petetyksi ja pakenee.
Doosik tulee Mihyunin luo suunnitelman kanssa. Hän haluaa paeta apulaisjohtaja Miniä lopullisesti.
Kun Musta tiimi hajoaa, apulaisjohtaja Min tarjoaa Juwonille tehtävää ryhmän elvyttämiseksi.
Jaeman yrittää pelastaa vaimonsa voimillaan, ja Juwon lähetetään pistämään hänet ruotuun.