The Manipulated
Tavallinen mies, Taejoong, lavastetaan syylliseksi kauheaan rikokseen ja joutuu vankilaan. Selviää, että kaiken takana on Yohan. Taejoong vannoo kostoa ja aloittaa armottoman taistelun. Luvassa on toimintaa!
Taejoong metsästää kaiken takana olevaa syyllistä ja vanginvartija puolestaan Taejoongia.