Allemaal Familie
40 vuoden onnellisen avioliiton jälkeen Bob ja Greta kokoavat menestyksekkään perheensä merkittävää ilmoitusta varten. Mutta se, mikä alkaa iloisena jälleennäkemisenä, saa odottamattoman käänteen, kun De Jaegherin klaanin piilevät jännitteet ja salaisuudet paljastuvat.