The Reunion
Kolme lukiokaverusta, Niels, Andreas ja Thomas, on kutsuttu pakolliseen 25-vuotisluokkajuhlaan. Oikeastaan Niels ja Andreas eivät haluaisi edes osallistua, mutta Thomas suostuttelee heidät mukaan. Hän on järjestänyt kaikkien aikojen viikonloppureissun juomineen, naisineen ja höyrysaunoineen! Kysymys kuuluu, selviävätkö he hengissä Kööpenhaminan yöelämästä... ja ehtivätkö he ylipäätään ajoissa luokkakokoukseen! The Reunion on komedia vanhoista ystävyksistä, jotka joutuvat toteamaan, että jossain vaiheessa on pakko aikuistua... edes vähän.