Ystävyksillä Nielsillä, Thomaksella ja Andreaksella on kullakin omat murheensa, mutta erityisesti Andreaksella on vaikeaa. Hän ei ole toipunut avioerostaan, mutta ex-vaimo Hanne totta vie on.
Ystävyksillä Nielsillä, Thomaksella ja Andreaksella on kullakin omat murheensa, mutta erityisesti Andreaksella on vaikeaa. Hän ei ole toipunut avioerostaan, mutta ex-vaimo Hanne totta vie on. Hannella on menestyksekäs uusi kumppani ja suloinen tytär, ja pahentaakseen tilannetta pariskunta pyytää Andreasta tytön kummiksi. Vastentahtoisesti Andreas suostuu ja haluaa nyt näyttää kaikille, että hänellä menee yhtä hyvin. Vain viisi päivää ennen kastejuhlaa Andreas päättää, että hänellä on oltava naisystävä mukana juhlassa – ja mikä olisikaan parempi paikka hankkia naisystävä kuin sinkkuopisto...