Kolme kaverusta, Thomas, Andreas ja Niels, ovat jälleen yhdessä. Thomas menee vihdoin naimisiin, ja Andreas on järjestänyt vuosisadan polttarit… omasta mielestään. Mutta kuolema Thomasin polttareiden aikaan vie ystävykset unohtumattomalle hautajaismatkalle, jota on syytä pyytää anteeksi.
Kolme kaverusta, Thomas, Andreas ja Niels, ovat jälleen yhdessä. Thomas menee vihdoin naimisiin, ja Andreas on järjestänyt vuosisadan polttarit… omasta mielestään. Mutta kuolema Thomasin polttareiden aikaan vie ystävykset unohtumattomalle hautajaismatkalle, jota on syytä pyytää anteeksi. Pikadeittailu, uskottomuus ja kuoleman läheisyys koettelevat heidän suhteitaan. Selviävätkö kaverukset haavereitta matkasta ja hautajaisista ja ehtivätkö he kotiin ennen Thomasin häitä? Maan parhaat kaverit lähtevät tässä elokuvassa maailman pahimmalle reissulle.