Southern Tales
Tunnettujen hiihtäjien Thibaud Duchosalin ja Lucas Swieykowskin yritys kiivetä ja laskea alas kolme Patagonian korkeinta tulivuorta alle viikossa. Äärimmäisissä ja petollisissa sääolosuhteissa rajoitetulla näkyvyydellä he luottavat vaistoihinsa. Onnistuvatko he vai pakottaako luonto heidät luovuttamaan?