T'es pas bien là ?
Liity hiihtäjä Vivian Bruchezin ja ystävien seuraan, kun he valloittavat jyrkkiä rinteitä poikkeuksellisena talvena. Aiemmin mahdottomat reitit muuttuvat todellisuudeksi, kun taito, kokemus ja olosuhteet kohtaavat. Koe jännitys seistä 50 asteen rinteessä ja valmistaudu ensimmäiseen käänteeseen. Vain harvat omaavat tarvittavat taidot navigoida tässä ympäri kääntyneessä maailmassa.