Pix
Pix on hauska ja omaperäinen lyhytelokuva, joka kertoo koko elämänkaaren syntymästä kuolemaan lavastettuina valokuvahetkinä. Yhdellä kamera-ajolla lavasteet ja asut vaihtuvat vauhdilla, ja lopputulos on kuin elävä valokuva-albumi: ensiaskeleet, koulukuvat, lomat, häät, perhepotretit ja surun hetket. Elokuva näyttää huumorilla, miten muistot lavastetaan ja ikuistetaan, ja pohtii samalla kriittisesti tapaamme esittää ja tallentaa elämäämme.