Komedia, Animaatiot
Oscar-ehdokkuuden saavuttaneessa lyhytanimaatiossa mystinen vinyylilevy vie Pian aikamatkalle, jossa jokainen siirtymä tuo esiin hetkiä hänen menneisyydestään, nykyhetkestä ja tulevaisuudesta.