PANIHIDA
Iäkkään naisen hautajaiset muuttuvat pian kaoottiseksi sekoitukseksi perinteitä ja nykyaikaa. Tunteet kuohuvat, vanhat muistot nousevat pintaan ja surijat tempautuvat absurdeihin tilanteisiin. Mustan huumorin sävyttämä, koskettava tarina tutkii surua, perhedynamiikkaa ja hyvästien jättämisen usein surrealistista luonnetta.