Beatles: How the Beatles Changed the World
Kiehtova tarina kulttuurisesta, sosiaalisesta, henkisestä ja musiikillisesta vallankumouksesta, jonka The Beatles sai aikaan. Mukana paljastavia haastatteluja ja ennennäkemätöntä arkistokuvamateriaalia yhtyeestä.