Hubblen kosminen matka
Vuonna 1990 tapahtuneen laukaisunsa jälkeen Hubble-avaruusteleskooppi on antanut mullistavaa uutta tietoa maailmankaikkeudesta ja siitä on tullut maailmanlaajuinen symboli.
Vuonna 1990 tapahtuneen laukaisunsa jälkeen Hubble-avaruusteleskooppi on napannut tuhansia upeita kuvia avaruudesta ja mullistanut käsityksemme maailmankaikkeudesta. Siitä on myös tullut maailmanlaajuinen ikoni. National Geographic -kanava juhlistaa sen 25-vuotispäivää kertomalla NASAn kaikkien aikojen menestyksekkäimmän tiedeprojektin tarinan perinpohjaisesti tässä Neil deGrasse Tysonin juontamassa dokumentissa.