Harlem Ice
”Harlem Ice” on viisiosainen dokumenttisarja, jossa seurataan Figure Skating in Harlemin tyttöjä heidän valmistautuessaan muodostelmaluistelukisoihin ja -esityksiin sekä elämää mullistavaan kokemukseen. Tyttöjen silmin koemme FSH-kauden ylä- ja alamäet sekä heidän ainutlaatuisia kokemuksiaan POC-tyttöinä, kun he murtavat jään matkallaan maailmanlaajuisille lavoille.
”Harlem Ice” on viisiosainen dokumenttisarja, jossa seurataan Figure Skating in Harlemin tyttöjä heidän valmistautuessaan muodostelmaluistelukisoihin ja -esityksiin sekä elämää mullistavaan kokemukseen. Tyttöjen silmin koemme FSH-kauden ylä- ja alamäet sekä heidän ainutlaatuisia kokemuksiaan POC-tyttöinä, kun he murtavat jään matkallaan maailmanlaajuisille lavoille. Seuraamme siskoksia Tori ja Ashley, tulokas Adriannaa sekä kokenutta Ariyanaa ja näemme, kuinka joka tyttö tekee osansa tuodakseen Harlem Icen maailmankartalle.
Kisakauden päätyttyä pettymykseen Adrianna tahtoo todistaa taitonsa olympiajäällä.
Jännite kasvaa tyttöjen kisatessa pääsystä Ice Show’n sooloesityksiin ja ulkomaan matkalle.
Tytöt lähtevät elämää mullistavalle matkalle, ja Harlemissa katsotaan tulevaisuuteen.