Not Okay
Kunnianhimoinen nuori nainen (Zoey Deutch) saa sekä seuraajia että kuuluisuutta esiintyessään hengenvaarallisen hyökkäyksen selviytyjänä, mutta pian hän saa havaita, että nettimaineella voi olla hirvittävän korkea hinta.