Purl
Lyhytelokuvassa "Purl" nuori lankakerä Kerä saa työpaikan kiivastahtisessa ja miesvaltaisessa start-up-yrityksessä. Työtoverit eivät toivota Kerää tervetulleeksi, ja Kerä joutuukin miettimään, miten pitkälle hän on valmis menemään saavuttaakseen työtoverien hyväksynnän.