The One Note Man
Musikaalinen mies elää varovaista elämää, jossa päivät toistavat toisiaan – ja hän pitää siitä. Eräänä päivänä kohtalo kuitenkin puuttuu peliin, rikkoo rutiinit ja mullistaa hänen maailmansa pysyvästi.