Uneton Seattlessa
Tom Hanks ja Meg Ryan tähdittävät Nora Ephronin ihastuttavaa romanttista komediaa kahdesta ihmisestä, jotka kohtalo on määrännyt yhteen. Hanks on leski-isä Sam Baldwin, joka poikansa juonen vuoksi päätyy vastentahtoisesti radio-ohjelmaan. Hänestä tulee välitön hitti, ja tuhannet kuuntelijat hukuttavat hänen Seattlen-kotinsa lohduttavilla kirjeillä. Samaan aikaan kirjailija Annie Reed (Ryan) inspiroituu Samin tarinasta ja klassikkoromansseista. Hän vakuuttuu, että hänen kohtalonsa on tavata Sam. Matkassa on vain pari mutkaa: Annie on kihloissa, eikä Sam tiedä vielä, että heidät on luotu toisilleen. Muissa rooleissa nähdään Rosie O'Donnell, Rita Wilson ja Rob Riener.