Street Art - Le jour leur appartient
Aikoinaan vandalismina pidetty katutaide koristaa nyt kaupunkien seiniä arvostettuina muraaleina. Elokuva tutkii taidemuodon kehitystä taiteilijoiden silmin ja kysyy, miten heidän työnsä ja asemansa ovat muuttuneet heidän siirtyessään varjoista parrasvaloihin.