Terres Barcelo
Kuvaus suuresta nykytaiteilijasta Miquel Barcelósta ja hänen luomisprosessistaan. Hän työskentelee aina paikan päällä, työpajan ulkopuolella ja luo väliaikaisia taideteoksia.