Wonder Man
Kunnianhimoinen Hollywood-näyttelijä Simon Williams yrittää saada uransa nousuun. Kohdatessaan sattumalta veteraaninäyttelijä Trevor Slatteryn, jonka suurimmat roolit ovat jo takanapäin, Simon kuulee, että ohjaaja Von Kovak tekee uutta versiota supersankarielokuvasta "Ihmemies". Katsojat pääsevät kurkistamaan viihdeteollisuuden verhon taakse.