The Handmaid's Tale
Orjattaresi kertoo elämästä Gileadin dystopiassa, totalitaarisessa yhteiskunnassa entisen Yhdysvaltojen alueella. Yhtenä harvoista jäljellä olevista hedelmällisistä naisista Offred on komentajan taloudessa oleva orjattaresi, yksi naisten kastista, jotka pakotetaan seksuaaliseen orjuuteen viimeisenä epätoivoisena yrityksenä kansoittaa maailma uudelleen.
Gilead kiristää otettaan kapinallisista, ja June on suurimman haasteensa edessä.