Say Nothing
Pohjois-Irlannin levottomuuksien aikaan sijoittuva tarina murhista ja muistoista. Neljä vuosikymmentä kattava kertomus alkaa kymmenen lapsen yksinhuoltajaäidin, Jean McConvillen, järkyttävällä katoamisella. Tultuaan siepatuksi kotoaan vuonna 1972 häntä ei enää koskaan nähty elossa.