The Making of She-Hulk: Attorney at Law
Liity seuraan, kun Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth, Benedict Wong ja muut kertovat, kuinka Marvel Studiosin She-Hulk: Attorney at Law -sarja syntyi. Kuule, miten tekijät toteuttivat Marvelin ensimmäisen täysiverisen komediasarjan, jonka rohkeaan tyyliin kuuluu ”neljännen seinän rikkominen” puhumalla yleisölle!
Liity seuraan, kun Tatiana Maslany, Mark Ruffalo, Tim Roth, Benedict Wong ja muut kertovat, kuinka Marvel Studiosin She-Hulk: Attorney at Law -sarja syntyi. Näe, miten Jennifer Waltersin vihreämpi olemus saatiin täyteen gammaloistoonsa upean näyttelijäsuorituksen, “liikkeenhallintapuvun” sekä erikoistehosteiden taikojen yhdistelmällä. Kuule, miten tekijät toteuttivat Marvelin ensimmäisen täysiverisen komediasarjan, jonka rohkeaan tyyliin kuuluu ”neljännen seinän rikkominen” puhumalla yleisölle! Vietä aikaa MCU-konkarien Mark Ruffalon (Bruce Banner/Hulk) ja Tim Rothin (Emil Blonsky/Kuvotus) kanssa heidän keskustellessaan, kuinka She-Hulk antaa uutta potkua heidän omille ikonisille roolihahmoilleen – mukana on myös fanien suosikki Charlie Cox valottamassa Daredevil-kostajan jännittävää ja ryhdikästä paluuta. ASSEMBLED: The Making of She-Hulk tarjoaa kaiken tämän ja paljon muuta.