El amor no es lo que era
Kolme rakkaustarinaa samassa kaupungissa. Alex ja Lucia ottavat ensi askeleensa sitoutuneessa parisuhteessa. Paz ja Jorge ovat ajautumassa erilleen avioliitossaan, ja fyysinen etäisyys vain syventää heidän välistään kuilua. Eläkeläiset Irene ja Albert kohtaavat uudelleen vuosikymmenten erossaolon jälkeen löytäen kenties lohtua kummankin kokemista sydänsuruista.
Todista kolmea rakkaustarinaa samassa kaupungissa. Alex ja Lucia ottavat ensi askeleensa sitoutuneessa parisuhteessa. Paz ja Jorge ovat olleet naimisissa kolme vuotta, mutta he kohtaavat haasteita. Heidän suhteensa on hiipumassa, eikä kumpikaan onnistu sytyttämään kipinää uudestaan. Työ toisessa kaupungissa vaikeuttaa tilannetta entisestään. Irene ja Albert ovat eläkeläisiä, joiden polut kohtaavat uudelleen vuosikymmenten erossaolon jälkeen. Kummankin kokemukset uskottomuudesta luovat heidän välilleen ymmärrystä.