Papattajat
Lähde mukaan Papattajien laaksoon! Täällä asuvat Pappa, Pippi, Puppu, Tatta, Titti, Tuttu sekä heidän ystävänsä Klonk, autonsa Töötti, koiransa Hauva ja lintunsa Lilli. Papattajien maailma on täynnä kielellisiä leikkejä, jotka houkuttelevat lapset laulamaan mukana, ääntelemään, puhumaan ja liikkumaan. Papattajien maailmassa kukaan ei malta istua paikallaan!
Lähde mukaan Papattajien laaksoon! Täällä asuvat Pappa, Pippi, Puppu, Tatta, Titti, Tuttu sekä heidän ystävänsä Klonk, autonsa Töötti, koiransa Hauva ja lintunsa Lilli. Papattajien maailma on täynnä kielellisiä leikkejä, jotka houkuttelevat lapset laulamaan mukana, ääntelemään, puhumaan ja liikkumaan. Papattajien maailmassa kukaan ei malta istua paikallaan! Leikkiessämme Babblareiden kanssa ja puhuessamme heistä lapset oppivat erottamaan erilaisia puheäänteitä ja innostuvat kehittämään omaa puhettaan ja kieltään leikillisellä tavalla.
Pippi tekee suklaapalloja, ja Tatta haluaa myös yrittää. Mutta voi, miten hassusti se menee!